Tento eshop používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie.

Více informací
Přijmout všechny cookies Personalizovat
Přijmout zvolené cookies
You are using an outdated browser. For a faster, safer browsing experience, upgrade for free today.

Platba a doprava

PLATEBNÍ PODMÍNKY

Jaké jsou u vás platební metody?
Platit u nás zatím můžete třemi způsoby. Platbu převodem z účtu na účet (Po odeslání objednávky obdrží kupující potvrzení o přijetí objednávky včetně informace o výši kupní ceny, číslo účtu a variabilní symbol platby. Zboží zaplatí kupující na bankovní účet prodávajícího před odesláním zboží. Tento způsob úhrady kupní ceny je považován za zálohovou platbu na kupní cenu.), zboží si nechat zaslat na dobírku (Platba na dobírku při převzetí zboží - podle zvolené dopravy uhradíte doplatek při převzetí zásilky doručovateli, případně při převzetí na určené poště dodání.) nebo platbu pomocí služby Gopay.

 

DOPRAVA

ZÁSILKOVNA - doručení na adresu - NOVINKA
Objednaný produkt je doručen prostřednictvím Zásilkovny. V okamžiku expedice zásilky jsou vám na e-mail, nebo SMS doručeny informace, kde se váš balíček nachází si můžete ověřit v online systému Zásilkovny. Prosíme, zkontrolujte při přebírání zásilky stav obalu zásilky. Pokud zásilka vykazuje vady, rozbalte ji pouze v přítomnosti dopravce. V případě jakýchkoli pochybností odmítněte zásilku převzít a ihned nás informujte, abychom si domluvili další postup. Pokud zásilku převezmete a zjistíte poškození, či ztrátu obsahu později, nemůžeme již vstoupit do případného reklamačního řízení mezi Vámi a doručovací společností. Na pozdější reklamace nemůžeme brát zřetel. Pokud zásilka žádné vady nevykazuje, není dopravce povinen vyčkat otevření zásilky. Reklamaci poškozené zásilky je možné uplatnit zpětně a to až 3 dny.

 

ZÁSILKOVNA - doručení na pobočku
Zásilka Vám nebude doručena do práce či domů, ale na vybranou pobočku ZÁSILKOVNY (můžete vybrat z 2145 poboček) do 24hod. od doby podání odesílatelem. O možnosti vyzvednutí zásilky budete informování SMS či e-mailem. Pro zásilku si bez této výzvy nechoďte, může se stát, že ještě nebude připravena k vyzvednutí pro vyzvednutí zásilky budete potřebovat heslo k dané zásilce, které Vám přišlo SMSkou nebo na email. Prosíme, zkontrolujte při přebírání zásilky stav obalu zásilky. Pokud zásilka vykazuje vady, rozbalte ji pouze v přítomnosti pracovníka pobočky. V případě jakýchkoli pochybností odmítněte zásilku převzít a ihned nás informujte, abychom si domluvili další postup. Pokud zásilku převezmete a zjistíte poškození, či ztrátu obsahu později, nemůžeme již vstoupit do případného reklamačního řízení mezi Vámi a doručovací společností. Na pozdější reklamace nemůžeme brát zřetel. V případě, že převezmete zásilku a až po otevření zjistíte, že její obsah je poškozený, kontaktujte nás.


OSOBNÍ PŘEVZETÍ
Již předem zaplacené zboží (bankovním převodem nebo Gopay) je možné si osobně vyzvednout na adrese: Bílov 32, 331 41 Bílov, +420 604 702 534, info@happylist.cz
Převzetí je možné pouze po předchozí domluvě, telefonicky nebo e-mailem.